Back in business

19 10 2007

Siden jeg oprettede min blog, og skrev mit første indlæg har jeg brugt en del tankevirksomhed på hvorledes, at jeg kom videre her fra. På den ene side har jeg haft alverdens ideer til hvad jeg kunne publicere på min blog. På den anden side har jeg siddet med en meget kritisk indfaldsvinkel til, hvad jeg overhovedet kunne publicere på min blog. 

Nå´ nok om det, jeg har nu taget en beslutning. Jeg ønsker, at min blog skal op og køre, hvilket betyder at jeg må se at komme ”ud over kanten” –  fremover vil der derfor blive publiceret lidt af hvert.

God læsning

Tina


Handlinger

Information

Skriv et svar

