Dagens wauw-oplevelse

27 10 2007

technorati Originally uploaded by seanP

Det er for vildt!

For første gang har jeg idag været inde på hjemmesiden Technorati, og oprettet mig som bruger. Er du klar over, at denne hjemmeside tracker ikke mindre end 109.7 millioner blogs – det er simpelthen for vildt. Jeg ved godt, at jeg er meget ny i blog-verdenen, hvilket måske også er årsagen til min meget STORE wauw-oplevelse!! Men ærlig snak, så er jeg helt befippet over, at så mange mennesker blogger world wide. Det var simpelthen en oplevelse, at jeg blev nød til at dele!  
 
 

 


Handlinger

Information

Skriv et svar

