Eksamen

7 12 2007

Psalm 12Originally uploaded by DBA Lehane

Eksamen er veloverstået, og jeg fik karakteren 12 for min indsats. Jeg er vildt glad. 

Endnu en semester på MMD er således gået på hæld, og hvilket spændende et af slagsen. Jeg har i høj grad følt, at jeg har navigeret i kuperet og ukendt terræn, hvis man overhovedet kan tale om navigation. Vigtigst er, at jeg under de gældende vilkår er blevet beriget med ny viden og læring, som har fundet anvendelse i praksis og givet stof til eftertanke.

Ærlig snak, så har jeg aldrig på noget andet studie tilegnet mig så meget viden på ét semester – en viden jeg vil nyde godt af resten af livet, og som jeg aldrig ville have været foruden selvom jeg har knoklet hårdt for den.   


Handlinger

Information

2 responses

20 12 2007
Martin

Hej Tina

Må indrømme, at der ind i mellem går nogle dage mellem mine tjek på din blog, men jeg bevægede mig derind i dag og ….

Stort tillykke med eksamen🙂

20 12 2007
Tina Thomsen

Hej Martin,

Glad for, at du kigger forbi i ny og næ. Tak for din hilsen.

Hilsen Tina

Skriv et svar

