Skab åndehuller

15 01 2008

1269972042_dc4a726308_m.jpg

Om du arbejder, studerer eller på anden måde har en travl hverdag kommer vi ikke uden om, at travlhed kræver energi.

At forbruge energi kræver også, at batterierne kan genoplades. Lisbeth G. Petersen fra LGP Consult kalder det at skabe åndehuller! Her er et par forslag til åndehuller, hvor du kan hente energi:

– Dyrk motion
– Ta´ en lur
– Læs en god bog
– Lyt til musik
– Vær spontan
– Ta´ et bad
– Få massage
– Dyrk sex
– Forkæl dig selv

Handlinger

Information

4 responses

16 01 2008
Leif Carlsen

Det er så bestemt en del punkter fra listen som jeg kan tilslutte mig :o)

16 01 2008
Tina Thomsen

Ja, heldigvis er vi alle forskellige. Og en udtømmende liste er der naturligvis heller ikke tale om.

TT

18 01 2008
Eva

Hej Tina.

Hvad med “surf lidt rundt i blogosfæren og se hvad du finder?”

🙂 Eva

18 01 2008
Tina Thomsen

Hej Eva,

God ide, jeg føler dog selv, at jeg har en rimelig ide om mine åndehuller. Dermed ikke sagt, at jeg ikke er åbne for nye af slagsen.

TT

Skriv et svar

