Seeberg dropper Ny Alliance

29 01 2008

124870_a2l.jpg

Hvornår er nok nok! Tilsyneladende var det nok for Gitte Seeberg i dag, som tog konsekvensen af sit politiske standpunkt, og valgte at forlade Ny Alliance for at blive løsgænger.

Spørgsmålet man kan stille sig selv efter dagens nyhed er vel næsten, hvor mange der skal til for, at der er tale om en alliance??

Lidt synd for de 100.000 der stemte på partiet i håb om at få et borgerligt midterparti, det virker lidt som om, at det hele er ved at smuldre.


Handlinger

Information

4 responses

29 01 2008
larsja

Hej Tina
Jeg tror det falder fra hinanden nu, Gitte s var sjælen i partiet.. – jeg har skrevet om det på min anden blog:

http://larsjakobsen.urbanblog.dk/2008/01/29/sa-blev-det-nok-for-gitte-seeberg/

*s*
Lars

29 01 2008
Tina Thomsen

Hej Lars,

Jeg tror desværre, at du har ret. Kedeligt for de 100.000 der stemte på dem ved sidste valg.

TT

29 01 2008
Leif

Jeg synes, at det er trist hun forlader partiet, men hellere en ren udmelding nu, hvor partiet alligevel har brug for at finde ud af, hvad der vil være med.

Med hensyn til dit spørgsmål, Tina, så må de kunne klare sig med navnet indtil partiet kun har ét medlem tilbage :o)

/Leif

29 01 2008
Tina Thomsen

Hej Leif,

Altid dejligt når der bliver meldt klart ud. Det bakker jeg 100% op om. For mig minder det mest af alt om, at det hele er ved at gå i opløsning. Lad os ikke håbe, at det sker🙂

TT

Skriv et svar

