Svendborg – en by der er med på noderne!

28 02 2008

billede11.png 

Hvad er det der gør, at mennesker vælger at bosætter sig i Svendborg, og hvilke parametre skal være i orden før en virksomhed vælger at etablere sig i netop denne by. Dette var blot nogle af de springende punkter, som i sommerferien 2007 fik Christian Dan Jensen til at tage initiativ til at oprette webloggen MitSvendborg

MitSvenborg er således skabt som et åbent og levende forum af aktuelle emner og temaer som præger billedet i Svenborg. Bloggen er således skabt som et ide`torv for initiativer, events, iværksætning og videns/meningsudvekslinger for alle borgere som har interesse i udviklingen af Svendborg.

Som “gammel” svendborggenser finder jeg dette initiativ yderst interessant. Jeg er sikker på, at MitSvenborg kan være med til at fremtidssikre byen på en meget innovativ og dialogorienteret måde. Håber de bosatte borgere vil hilse initiativet velkommen, og benytte sig af muligheden for at tilkendegive deres ideer, meninger og hvad de ellers måtte have på hjertet.    


Handlinger

Information

14 responses

29 02 2008
Leif Carlsen

Det er da bare super, Tina :o)

Mange gange tillykke med omtalen.

Ha’ en god dag.

//Leif

29 02 2008
Tina Thomsen

Tak🙂

29 02 2008
Christian Dan Jensen

MitSvendborg.dk sætter i en række indlæg fokus på blogkulturen
og hvordan blogging kan bruges som et effektivt og fremtidssikret
kommunikationsredskab.

Se disse relaterede indlæg fra bloggen:
Blogs som ideudviklingsværktøj
Vores by – Svendborg på My-Space
Dialog og relationer via en blog – en anderledes kommunikationsform

God week-end
Christian Dan Jensen
http://www.mitsvendborg.dk
http://www.jetzband.blogspot.com

29 02 2008
Gitte Michaelsen

Hej Tina,
Herligt at se dig på din webside… du ser hamrende godt ud og jeg er imponeret af hvor langt du er kravlet op af karrierestigen… !! Skide godt gået… Dette “univers” er ret nyt for mig – men rigtig spændende. Al held og lykke med studiet… jobbet og dit privatliv.
Tænk hvor længe det er siden vi mødtes i hallen…. !!! Der var du jo bare en bette fis, total fuld af skæg og ballade!!
Stort klem
Gitte Michaelsen (Pedersen)
– hvis du kan huske mig??

1 03 2008
Tina Thomsen

Hej Gitte,

Tak for din hilsen, og de flotte ord. Selvfølgelig kan jeg huske dig! Måske vi løber på hinanden en dag, hvem ved, det er jo en lille verden vi lever i.

Alt det bedste herfra.

TT

2 03 2008
jeppe4ever

Ja, jeg tilslutter mig – godt initiativ.
Jeg kommer fra Vestjylland, og bor i Svendborg.
Meget alsidigt område, og et levende kulturliv, også i forhold til byens størrelse.
Svært at forestille sig et bedre sted at bo … i Vestjylland er naturen herlig, men byerne kedelige.
Godt for en vandringsmand, at der er tog – med plads til cykel …

2 03 2008
Tina Thomsen

Hej Jeppe,

Dejligt, at du føler dig “hjemme” i Svenborg. Byen favner bredt – kultur, skov, strand, vand, byliv – og nu også en blog, der indbyder til dialog. Bedre kan det næsten ikke blive.

TT

2 03 2008
larsja

Jeg har været på kusus i Svendborg mange gange. Når jeg høre navnet Svendborg tænke jeg på det rene idyl. Torvet en lørdag i solskin og den smukke natur som er blandt den smukkest i Danmark, hvis ikke den smukkest, hvor jeg har travet mange gode ture..

Når jeg hører sport i radioen og de siger “Høje bøge stadion” i Svendborg, ser jeg en masse bøgetræer og bøgeblade for mig – næsten en inspiration til et maleri…
🙂
Lars

2 03 2008
Tina Thomsen

🙂

2 03 2008
jeppe4ever

Hvis I kommer herned i området, så prøv at ta’ turen ned gennem Troense, og igennem Valdemar Slot, om sommeren.
Det er så fed idyl at det næsten gør ondt ….

@Tina (og I andre)

Jeg hedder Carl – Jeppe4ever er blot et ‘Nick’ .. til ‘eftertanke’😉 … glemte at skrive det .. sorry ..

/Carl

2 03 2008
Tina Thomsen

Hej Carl,

Turen du nævner er med sikkerhed værd at drage til Svendborg efter. Specielt hvis sommeren er over os.

TT

3 03 2008
Christian Dan Jensen

..og så er der kulturen. Svendborg har et hav af forskellige kulturelle aktiviteter bl.a. et rigt musikliv, med mange spændende musikoplevelser rundt omkring på de mange værsthuse og mindre spillesteder.
Følg med netop på http://www.mitsvendborg.dk hvor en stor del af Svendborgs kulturliv præsenteres.

Bedste hilsner
Christian Dan Jensen

3 03 2008
Tina Thomsen

Hej Christian,

Naturligvis fortjener kulturlivet også at blive nævnt🙂

TT

4 03 2008
Test

[…] på bloggen, og sætter nu fokus på mitsvendborg.dk i et indlæg på sin egen blog med indlægget Svendborg – en by der er med på noderne Tina Thomsen ved hvad hun taler om, når emnet omhandler kommunikation og dialog. Hun er HR […]

Skriv et svar

