Disse bilmærker overhaler mest!

17 04 2008

Coming and Going 

Originally uploaded by Groovie Goolie

Hvis din indre statistik siger dig, at bestemte bilmærker oftere ligger i overhalingsbanen end andre, er der noget om det. Se listen over de mest fartglade bilmærker – og de mindst.

 

De mest fart- og overhalingsglade norske bilister kører i:

 

  1. BMW
  2. Saab
  3. Audi
  4. Volvo
  5. Ford
  6. Aubaru
  7. Mercedes
  8. Citroën
  9. Peugeut
  10. Renault

 Disse mærker ligger lavest i undersøgelsen blandt de fartglade:

 

21. Kia

22. Chrysler

23. Suziki

 

Dejligt, at det er en norsk undersøgelse. Tror bestemt ikke det kalder på selvransagelse hos danske bilister🙂

 


Handlinger

Information

2 responses

21 04 2008
Leif Carlsen

Jeg må i hvert fald indrømme, at jeg med min bil også er på top-10 listen :o)

21 04 2008
Tina Thomsen

Ærlig snak, så kan jeg heller ikke se mig fri for ikke at være på listen🙂

Skriv et svar

