Ding Dong dynamosmag – nej ikke rigtig vel!!

6 07 2008

I år har Frisko relanceret en gammel kending fra 80érne. Måske du husker Tophat fra dengang – det gør jeg! Derfor er det heller ingen hemmelighed, at jeg blev dybt skuffet da jeg satte tænderne i årets første Tophat.

Det påstås, at den gamle originale opskrift er anvendt, men hvad er det for noget sludder. Aldrig har kernen i en Tophat været lavet af blød nougat!

Jeg vil kalde det falsk markedsføring. Enten følger man den originale opskrift eller også kalder man isen noget andet!


Handlinger

Information

20 responses

6 07 2008
Leif Carlsen

Nu har jeg ikke haft lejlighed til at smage en Tophat, men jeg er helt enig med dig, Tina.

Vi må starte en forbrugerrevolution mod producenten :o)

7 07 2008
Morten

(Tina for Guds skyld! På denher måde får dine læsere jo indblik i hvor gammel, du er. Kunne vi ikke gøre op med producenten på en lidt mere diskret måde. (Hvis jeg giver dig ret i disse linjer, trækker du jo mig med i faldet, kan du ikke se det?))

7 07 2008
Tina Thomsen

Alder siden hvornår har det haft nogen betydning. Vi må tage “styrtet” sammen.

7 07 2008
Morten

Okay Tina – jeg synes du ser ud til at holde dig godt af en, der kan huske “Tophat”tene. Jeg tager styrtet sammen med dig🙂

7 07 2008
Tina Thomsen

🙂

7 07 2008
Leif Carlsen

80’erne er og bliver nu engang det bedste årti nogensinde, snøft🙂

8 07 2008
Tina Thomsen

Jeg er enig. Let’s hope there is still one to come!!!

12 07 2008
trine

Filur er godt🙂

13 07 2008
Tina Thomsen

Frisko har bestemt mange klassikere.

14 07 2008
JanTM

Jeg kan da også huske 80’erne… men dog ikke lige Top Hat’en.

Til gengæld fatter jeg overhovedet ikke reklameteksten, som jeg har luret en del efter på diverse busskure her i Århus.

“Ding Dong Dynamosmag”???

Vil det sige at den smager af olie og roterende magneter? Det var da en underlig smag?😉

14 07 2008
Tina Thomsen

Tror ikke altid, at reklametesker skal forstå. Men een ting er sikkert – smagen af den gode gamle Top-hat er pist væk forsvundet. Så ingen Ding Dong Dynamosmag at finde her.

18 07 2008
mohammedjawad

Den smagte ikke godt! Det var som at smage en billig magnum med nutella!

Den bedste is jeg kan huske fra min barndom, som var i halvfemserne, er mini mælk, det var isen man fik i skoleudflugter/skolefester ellers så var det filur eller twister😀, det er det eneste is jeg spiser indtil idag, selvom mine lillebrødre altid fniser af storebror når han køber 2 styks minimælk eller en Twister😀

Zapp Original smager også godt😀

18 07 2008
Jørgen

Twister er den sejeste is, der findes. Blot en skam, at den hele tiden bliver mindre og mindre, mens prisen stiger og stiger.😉

18 07 2008
mohammedjawad

min far sælger twister, så jeg ligger ikke mærke til prisen😀

18 07 2008
mohammedjawad

Størrelsen betyder nu hellere ikke noget

Vent, det lød lidt “gay” agtigt :S

18 07 2008
Tina Thomsen

Godt, at der findes så mange forskellige is. Det lyder næsten som om, at vi hver især har vores favorit uanset størrelse og smag.
🙂

19 07 2008
Jørgen

@ Mohammed

min far sælger twister, så jeg ligger ikke mærke til prisen😀

Priviligerede svin!😉

7 05 2009
Jesper B

Tophat fra firserne, var min yndlingsis.
Tophat fra 09, smager ik’ af en fis.

Kernen var choko, nu er den smattet
Knaset var sprød, nu er det vattet.

Tophat er ikke – en Tophat, desværre
Frisko I har fandme meget at lære.

At tage røven, sådan på jeres kunder
At I ik’ går konkurs, det er da et under..

JBB

7 05 2009
Tina Thomsen

Godt gået Jesper B – du er den fødte digter, der kan skabe mening med dine ord.

1 06 2016
Anja

hæ – jeg gjorde fuldstændig som dig – lørdag den 28. maj 2016 – nu skulle jeg have en Tophat, som var min yndlingsis. Fy for pokker. Nougat-smag I chokoladen I midten. æv hvor blev man syndt for den fantastiske is, som Tophat var. Så ærgerligt.
Anja

Skriv et svar

