Stop dyremishandling!!

9 07 2008

 

 

 

 

 

Jeg holder det ikke ud!!!!

Det gør ondt i hjertet, når jeg hører om det stigende antal af dyremishandlingssager, der dag efter dag dukker op.

Om jeg begriber, hvordan nogle mennesker kan være så afstumpede og mishandle dyr.

Noget må gøres! Jeg har oprettet en underskriftsindsamling – STOP DYREMISHANDLING NU.

Håber du vil skrive under samt opfordre andre til at gøre det samme.

For at skrive under Klik her

Handlinger

Information

8 responses

9 07 2008
Zella

Hej Tina
Fandt din blog og skyndte mig at stemme, jeg er selv så frustreret og har med lynets hast kastet bolden videre 🙂 – kan se antallet på listen er stigende så mange tak for din indsats.
Zella

9 07 2008
Tina Thomsen

Hej Zella,

Tak for din opbakning. Håber andre følger trop og skriver under.

TT

10 07 2008
Leif Carlsen

Jeg skynder mig at skriver under om et øjeblik.

Dyremishandling er helt uacceptabelt og skal stoppes nu!

10 07 2008
Tina Thomsen

Hej Leif,

Tak for din støtte.

Det gør så ondt, så ondt når man hører om mishandling af dyr. Jeg har næste ikke ord for det. Tit og ofte er jeg nødsaget til at slukke for fjernsynet når diverse dyremishandlingssager ruller over skærmer.

Jeg håber med dette initiativ at kunne gøre en forskel. Jo flere vi er jo bedre.

TT

10 07 2008
Leif Carlsen

Anytime, Tina.

Jeg har det på nøjagtig samme måde og jeg kan simpelthen ikke forstå, hvordan nogle mennesker kan behandle dyr så forfærdeligt.

14 07 2008
Stop dyremishandling! « Verdenen Omkring Mig

[…] var jeg forbi Tina Thomsens blog og her fandt jeg et indlæg om det stigende antal sager om dyremishandling. I den sammenhæng har Tina startet en […]

14 07 2008
JanTM

Sjovt. Jeg havde tænkt mig at skrive et indlæg om nogenlunde det samme. Når jeg lige får mig taget sammen til det skal jeg nok linke til din underskriftsindsamling 🙂

14 07 2008
Tina Thomsen

Hej Jan,

Jeg vil være ovenud taknemmelige for din støtte. Jo flere vi kæmper for sagen jo bedre 🙂

Skriv et svar

