Anders Lund Madsen om kvindehåndbold

24 09 2008

Handlinger

Information

2 responses

29 09 2008
Christian Dan Jensen

Hej Tina

Jeg synes dine YouTube indslag her på bloggen er helt kanon. Det er med til at gøre din blog endnu mere indbydende og spændende.
Jeg har selv arbejdet lidt med filmklip på mitsvendborg.dk men WordPress kan simpelthen ikke rumme så tunge filer, hvis jeg uploader et filmklip direkte. Derfor har jeg også gjort som dig, og lavet det andensteds (i mit tilfælde på MySpace) MEN, jeg ville gerne følge din model, og indsætte rammen med filmklippet og en start/stop funktion, i stedet for bare et link. Hvordan har du gjort det?

Mange hilsner
Christian
http://www.mitsvendborg.dk

30 09 2008
Tina Thomsen

Hej Christian,

Jeg sender dig lige en mail – det er nok nemmere.

TT

Skriv et svar

