Guldanden er lukket efter kritisk anmeldelse

20 10 2008

Punk Duck Originally uploaded by Freddie jr

Mindre end tre uger efter madanmelder Søren Frank gav restaurant Guldanden på Sortedam Dossering én stjerne i Berlingske Tidende 1. oktober, er restauranten lukket. Ifølge Guldandens egen hjemmeside på grund af finanskrisen.

Én stjerne er lavest mulige karakter i Berlingske Tidende, og i sin anmeldelse skriver Søren Frank blandt andet:
…”da jeg spiste en af de smertefuldt bitre, skrig-orange blomster snørede mit svælg sig imidlertid sammen, og det tog op mod 10 minutter, før den modbydelige, altoverskyggende smag fortog sig.

Søren Frank er ikke overrasket over, at Guldanden nu har drejet nøglen for sidste gang. Hans siger i dag til Aok.dk:
“Når jeg skriver en anmeldelse, er det aldrig min hensigt at medvirke til at en restaurant må lukke. Jeg kan dog ikke sige, at det kommer bag på mig at Guldanden har måttet lukke, for det var ikke lige frem en restaurant i topform, vi oplevede, den aften vi var forbi. For det første var restauranten næsten tom, for det andet var betjeningen og måltidet et af de mest ringe, jeg endnu har fået herhjemme. Lidt ligesom lige før rotterne forlader den synkende skude.

Hvad er din holdning til madanmeldere???????

 

 

 

 

 


Handlinger

Information

2 responses

24 10 2008
mohammedjawad

Hvad min holdning til sådan en anmelder er?

TJaa, havde jeg været anmelder, og smagt sådan en forfærdelig mad som han gjorde, vil jeg nok tale med ejeren og fortælle ham at han må se at gøre noget med stedet, og maden….

Han kunne i det mindste have skrevet anmeldelsen med færre billedsprog!

24 10 2008
Leif Carlsen

Nu betragter jeg Søren Frank som en god og seriøs mand- og vinanmelder, hvorfor jeg tror at hans anmeldelser er reelle.

Så hvis han har haft en rigtig dårlig oplevelse, var der nok noget om det. Om det så er lige netop hans anmeldelse, der skubber til læsset, er nok svært at sige.

Skriv et svar

