Frokost med mor!

22 10 2008

Handlinger

Information

4 responses

24 10 2008
Leif Carlsen

Okay, den slutning havde jeg ikke lige forudset🙂

25 10 2008
Tina Thomsen

Heller ikke jeg! Derfor overvandt jeg også mine mange spekulationer om at oploade “klippet”, selvom det måske ikke er helt stuerent.🙂

8 11 2008
Torben Jepsen

Hej
Ved du hvor klippet stammer fra?
Det er hylende morsomt og alle bliver vist overrasket, jeg vil selv være bange for at kigge min egen mor i øjnene næste gang jeg møder hende;-)

VH Torben

8 11 2008
Tina Thomsen

Hej Torben,

Desværre er jeg ikke bekendt med, hvor klippet stammer fra. Har hørt nogle tale om, at det lavet som et specielt komedy indslag! Har ingen anelse om hvor vidt det passer!

Skriv et svar

