Et sidste farvel

13 11 2009

 

24. maj 2003 – 13. november 2009

Billede 025

Min elskede hund og kæreste eje Rex er i dag sendt af sted på sin sidste rejse efter, at det via en CT-scanning i tirsdags blev konstateret, at han havde uhelbredelig aggressiv kræft i haleroden. Rex har siden han kom til verden og flyttede ind på Rosenvej betydet ALT, og været hele familiens omdrejningspunkt. Nogen tænker måske – ta´ dig nu sammen Tina – han var jo bare en hund! Hertil er svaret NEJ. Rex var for mig meget mere end en hund. I mere end seks år har han været en kærlig og tro følgesvend, og hans manglende daglige tilstedeværelse efterlader en dyb sorg og et ar på sjælen over at miste sit kæreste eje.

Æret være hans minde


Handlinger

Information

4 responses

21 11 2009
Deborah

Øv, øv og atter øv! Det er jo ens dejlige ven og livsledsager, man tager afsked med og et familiemedlem. Nej det er LANGT FRA “bare en hund” og det ville du ihvertfald ALDRIG høre fra mig. Vi når dertil med de elskede dyr, og jeg har prøvet at måtte sende en lille mis afsted, og på et tidpunkt kommer jeg til det igen og det er helt forfærdeligt. Mange tanker til dig, for jeg kan sagtens føle med dig!!

21 11 2009
Tina Thomsen

Hej Deborah,

Tak for ord og tanker.

TT

25 11 2009
Megan

Hej Tina
Jeg forstår så godt din sorg og føler med dig! Der er bestemt ikke noget, der hedder “bare” en hund! Tværtimod. Jeg er selv hundeejer (labradors) og har også haft det svære farvel inde på livet et par gange. Det gør så pokkers ondt. Jeg elsker mine hunde overalt på jorden!
Håber din Rex har det rigtig godt igen deroppe i hundehimlen!

25 11 2009
Tina Thomsen

Hej Megan,
Tak for din støtte. Jeg håber så inderligt, at Rex giver den fuld gas med alle de andre hunde i hundehimlen.

Skriv et svar

