Hvad drømmer chefer om?

14 06 2010

I en svensk undersøgelse foretaget blandt 515 chefer har man søgt at afdække hvad chefer i al almindelighed går rundt og drømmer om, og måske mere interessant hvad forhindrer dem i at opnå, hvad de drømmer om. Kan du identificere dig med hvad svenske chefer drømmer om – eller er du af en helt anden overbevisning?

Hvad er du drømmer om?
1. At jeg arbejder mindre
2. At jeg fik en højere løn
3. At jeg fik mere tid til familien
4. At jeg fik bedre og mere kvalificerede medarbejdere
5. At jeg fik en bedre chef

Hvad forhindrer dig i at opnå, hvad du drømmer om?
1. Egentlig ingenting
2. Virksomhedens finansielle situation
3. Min drøm kan ikke forenes med den slags job jeg har
4. Jeg har ikke tid til at ændre situationen
5. Det ville påvirke min løn eller økonomiske situation negativt


Handlinger

Information

Skriv et svar

