Er du til muslinger – overvej hvor????

6 03 2011

Nedenstående tekst publicerede jeg den 7. december 2009, og jeg har siden da spist hvad der svarer til et bjerg af muslinger på Pastis. Om det fortsætter i samme dur, er jeg dog ikke sikker på. Efter mit sidste besøg på Pastis onsdag den 23 februar 2011, blev en veninde og jeg simpelthen så syge. Sjusk med hygiejne og lemfældig omgang med fødevarer hører INGEN steder hjemme.

7. december 2009
“I hjertet af København på hjørnet af Gothersgade og Adelgade finder du Café Pastis. En hyggelig lille café, der serverer fransk brasseriemad. På Pastis praler de med, at de serverer byens bedste Moules, hvilket de er i deres fulde ret til. Er du til muslinger, så er du nød til at aflægge Pastis et besøg, du bliver med garanti ikke skuffet – tværtimod”


Handlinger

Information

Skriv et svar

